LER oplysninger kan ikke besvares

Skrevet den 21.12.2020

Alle henvendelser vedr. LER oplysninger kan ikke besvares lige nu pga. IT-angrebet. Vi kan endnu ikke sige hvornår vi kan besvare disse spørgsmål. 

Andre nyheder

24. februar 2021
Ny App med tømmedatoer er kommet

Den nye app, giver dig direkte besked, når din beholder skal tømmes.

Vores gamle app var populær hos mange, men havde efterhånden så mange år på bagen at teknologien var forældet. Derfor har vi udviklet en ny og forbedret version. Med den nye app, kan du se tømmedatoerne for din adresse og du får direkte besked via en push-besked kl. 18 aftenen inden, at din beholder bliver tømt. Du kan også indtaste flere adresser i appen, og den gemmer alle de indtastede adresser.

Læs mere om den nye App

27. januar 2021
Tømmedatoer kan igen hentes

Tømmedatoer kan igen hentes både i Appen og her på hjemmesiden. 

Efter et længere tids nedbrud af denne tømmedato-service, som følge af det IT-angreb Tønder Forsyning blev ramt af i december, så er det nu igen lykkedes at få genetableret denne service. 
Gå til siden Tømmedatoer 

07. januar 2021
Nyt IT-systemer sat i drift

Torsdag den 10. december blev Tønder Forsyning udsat for et IT-angreb, der fra den dato og henover julen og nytår har lammet vores IT-systemer. Hovednummeret har fungeret hele tiden, så vores kunder har kunnet ringe til os (undtagen i forbindelse med julelukningen).

For at sikre Tønder Forsyning mod et tilsvarende angreb i fremtiden, har vi valgt at designe et helt nyt IT-system. Det nye IT-system er nu sat i drift og vores systemer er nu igen oppe at køre, men der vil være forskellige webservises der vil fortsætte med at drille, fx tømmedatoer der ikke kommer frem ved søgning i Appen og på hjemmesiden. 
Læs mere