Privatlivspolitik

 

For at kunne opfylde vores aftale med dig som kunde, har vi behov for at behandle en række personoplysninger. Herunder kan du læse om vores privatlivspolitik og afklare, hvilke data vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvad vi anvender dem til.

 

 

 

Dataansvarlig - kontaktoplysninger


 

Personoplysninger


 

Personoplysningerne anvendes til følgende formål


 

Hvor stammer dine personoplysninger fra


 

Opbevaring af dine personoplysninger


 

Dine rettigheder


 

Klage til Datatilsynet


 

Min side

Gå ind på kundeportalen 'Min side' for at opdatere dine oplysninger.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Oplysninger om afregning, selvbetjening, aflæsning, kontakt os, mm.

KUNDESERVICE >>

 

Log ind på kundeportalen

 

Henvendelse udenfor åbningstid
 

 

  

Takster 2018

 

   

   Husstandsomdelt december 2017:

    

   Indstik i folderen