Hvem er tilmeldt AlarmService?

 

Hvis du modtager vand fra et af vores tre vandværker og har fået skiftet din måler til fjernaflæst måler, og din måler hele tiden har forbindelse til en antenne, så er du automatisk tilmeldt.
 

Ca. 20 % af vores vandkunder er endnu ikke med på alarm ordningen, enten fordi de mangler at få udskiftet deres vandmåler til en elektronisk eller fordi den ikke kan sende/nå en antenne.  
 

Du kan læse om fjernaflæste målere her.

Se om du får vand fra en af vores tre vandværker: Forsyningsområderne vist på et kort

 

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?
 

Fremover skal du opdatere dine kontaktoplysninger inde på kundeportalen 'Min side'. Log på her

 

Dit ansvar

Det er dit eget ansvar at følge dit vandforbrug. AlarmServicen skal ses som et supplement og en ekstra service. Tønder Vand/Tønder Forsyning er ikke ansvarlig for, at du ikke modtager en alarm på sms eller e-mail, f.eks. på grund af dårlig signaldækning, tekniske problemer eller fejl i data..

 

 

 

 

 


Oplysninger om afregning, selvbetjening, aflæsning, kontakt os, mm.

KUNDESERVICE >>

 

Log ind på kundeportalen

 

Henvendelse udenfor åbningstid
 

 

  

Takster 2018

 

    

   Husstandsomdelt december 2017:

    

   Indstik i folderen