AlarmService

Alarm SMS sendes til en kunde, hvis der er tegn på brud i kundens egne vandinstallationer.

 

 

Har du modtaget en sms, hvor der står, at du har en lækage eller et brud?
 

Hvorfor sender vi en sms?

Du har fået en fjernaflæst måler installeret. Din fjernaflæste måler er koblet til et it-system, der registrerer store ændringer i vandforbruget.
 

Hvis din vandmåler ikke står stille, hverken når du sover eller er på arbejde, så har du med stor sandsynlighed en lækage.
 

En stor stigning i vandforbruget over halv time, indikerer et brud, og så modtager du en alarm på sms.

 

Spørgsmål og svar

Læs mere herunder hvor du kan finde spørgsmål og svar

 

Hvorfor får jeg en SMS med ALARM?


 

Hvad gør jeg, hvis jeg har brud?


 

Hvad gør jeg, hvis jeg har lækage?


 

Hvad gør jeg, hvis jeg får en SMS med ALARM?


 

Må jeg selv lukke for stophanen, hvis jeg har en lækage eller brud?


 

Hvordan lukker jeg for min stophane?


 

Er jeg tilmeldt AlarmService?


 

Hvordan tilpasser jeg min alarm?


 

Hvordan framelder jeg AlarmService?


 

Hvordan opdaterer jeg mine kontaktoplysninger?


 

Hvorfor kan jeg ikke logge på 'Min side'?


 

OBS - Fjernaflæst måler og AlarmService!



Oplysninger om afregning, selvbetjening, aflæsning, kontakt os, mm.

KUNDESERVICE >>

 

Log ind på kundeportalen

 

Henvendelse udenfor åbningstid
 

 

  

Takster 2018

 

    

   Husstandsomdelt december 2017:

    

   Indstik i folderen